  • Data: 2007-04-17 14:55:33
    Temat: Re: kredyt przy braku dochodów...
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    roku nie wykazuję dochodów (własna firma od 11
    > lat, zawsze dość wysokie dochody), to czy bank będzie brał pod uwagę, że
    brak dochodów wynika ze zwiększonych inwestycji
    > (jednocześnie obroty są trochę wyższe)?

    Są banki (choć jest ich niewiele) które dają kredyty na OŚWIADCZENIE a nie
    zaświadczenie o dochodach. Znam kogoś kto dostał niedawno zwykły kredyt
    hipoteczny. Działalnośc prowadził 8 lat i zawiesił 3 miesiące przed
    złożeniem wniosku kredytowego. Oświadczył, że działalność prowadzi i zarabia
    tyle a tyle, byle zdolność była. Dostaniesz w ten sposób kredyt w
    Santanderze na ok 50-60 wartości nieruchomości.
    Swoją drogą, po co bankowi dochody, niech się klient martwi, zeby spłacić.
    Inaczej mają dom za pół ceny na sprzedaż.
    Podobnie z ograniczeniem wiekowym - w Stanach na łoży śmierci można wziąć
    kredyt, bank się nie martwi, że człowiek nie spłaci, spłacą skadkobiercy
    albo mają nieruchomość na sprzedaż.
    U nas jeszcze nie ma prawdziwej konkurencji wśród banków.

    Dyzmund