    From: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy.. ręce opadają :(
    Date: Wed, 12 Jul 2006 21:09:54 +0000 (UTC)

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jaki jest argument przemawiający za "chomikownaniem walut na tą
    > okoliczność[1]" zamiast po prostu nadpłacania kredytu ?

    Osobiście wolę inwestować nadmiar niż na hurra spłacać kredyt. Raz że jest
    spora szansa że będzie procentować lepiej niż wynosi oprocentowanie kredytu,
    dwa że mam bezpiecznik na wypadek bezrobocia. Nie miałbym ochoty na komornika
    w domu tylko dlatego że chciałem jak najszybciej nadpłacić.

    > Możesz sobie znaleźć lepszą pracę, żeby więcej zarabiać. Bardzo mało
    > wnosząca rada.

    Nie rozumiesz. Nie zarabiać więcej, ale w innej walucie. Tu jest różnica. Ja
    nie czuję się aż tak związany emocjonalnie z moją pracą żeby jej nie zmienić
    na wynagradzaną w EUR / GBP w przypadku zagrożenia spłaty kredytu walutowego
    przez zjazd złotego. Ty możesz mieć inne podejście, i wcale tego nie potępiam.

    > To będzie wada czy zaleta, bo sie pogubiłem ?

    Zdecydowanie zaletą i niecierpliwie wyczekuję polskiego Euro.

    Pzdr,

    CDD