  • Data: 2006-07-12 20:15:11
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy.. ręce opadają :(
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 19:46:02 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Clouddancer <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:
    [...]
    > a) zacząć spłacać kredyt upłynniając stopniowo EUR / USD / CHF wcześniej
    > zachomikowane na okoliczność takich własnie dołków.
    Jaki jest argument przemawiający za "chomikownaniem walut na tą
    okoliczność[1]" zamiast po prostu nadpłacania kredytu ?

    > b) możesz poszukać sobie pracy za granicą / pracy na kontrakt w którym jest
    > określone że otrzymujesz płacę będącą równowartością np. 1500EUR przeliczane
    > po kursie dnia NBP i wypłacaną w PLN co równie dobrze chroni przed wahaniami
    > kursowymi (choć jest to broń obosieczna).

    Możesz sobie znaleźć lepszą pracę, żeby więcej zarabiać. Bardzo mało
    wnosząca rada.

    > c) tak naprawdę, już za parę lat te kredyty będziemy spłacać już nie w PLN a w
    > EUR, co skutecznie utrudni aktorom dziennika telewizyjnego bujanie złotówką.

    To będzie wada czy zaleta, bo sie pogubiłem ?

    KJ

    [1] - "na tą okoliczność" jest istotne. Nie trzeba mi tłumaczyć, że
    czasami trzba odkładać, posiadając kredyt.

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)