  • Data: 2004-04-12 18:13:32
    Temat: Re: kredyt - marynarz
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bart moore wrote:

    > hmm, mi wydawalo sie ze cel jest dowolny, tylko zabezpieczenie jest w
    > formie nieruchomosci w przypadku hipotecznego, pomylkowo preczytalem
    > chyba o pozyczce hipotecznej a nie o kredycie hipotecznym, ale o ile
    > mnie wzrok nie myli na
    > http://www.ptf.pl
    > pozyczka to wlasnie cos dla mnie, cel jest dowolny

    Pożyczka hipoteczna owszem, na dowolny cel. Ich warunki:
    Cele pożyczki: dowolne, nie związane z prowadzoną przez klienta
    działalnością gospodarczą.
    Kredytobiorca: osoba fizyczna uzyskująca na terenie Polski dochody
    pozwalające na spłatę kredytu

    > co do oprocentowania pozyczki hipotecznej czytam
    > Waluta
    > kredytu Okres kredytu:
    > do 60 mies. od 60 do 120 mies. powyżej 120 mies.
    > PLN 8,29 % 9,29 % 10,29 %
    > CHF 3,86 % 4,86 % 5,86 %
    > EUR 5,56 % 6,56 % 7,56 %
    > USD 4,73 % 5,73 % 6,73 %
    > tak wiec jesli wezme we frankach na 59 miesecy to wychodzi 3,86%
    > raaajt?

    Upewnij się że to oprocentowanie jest stałe i dotyczy całego okresu
    kredytowania, a jeżeli jest zmienne to jakie są zasady zmian tego
    oprocentowania.

    Bogdan B.