  • Data: 2004-04-14 23:45:59
    Temat: Re: kredyt - marynarz
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upewnij się że to oprocentowanie jest stałe i dotyczy całego okresu
    > kredytowania, a jeżeli jest zmienne to jakie są zasady zmian tego
    > oprocentowania.
    >
    > Bogdan B.

    jesli dobrze uslyszalem od pani konsultant to oprocentowanie jest
    aktualizowane raz na 6 miesiecy na podstawie wskaznika LIBOR (dobrze
    uslyszalem?)
    moze mi ktos dokladnie wytlumaczyc co to dokladnie libor i jak z jego
    zmianami na przestrzeni ostatnich lat, niestety ku swej wlasnej szkodzie,
    jesli mialem to na zajeciach to chyba sciagalem na kole :(, wyguglalem
    troche materialow, ale jesli mozna prosic wolałbym to poukladane od 1 osoby
    uslyszec.

    prowizja PTF od calosci kredytu to 1,5%
    koszty pozyczki hipotecznej to jeszcze wycena rzeczoznawcy (dostalem piekna
    liste z calego wojewodztwa, nawet polecono mi jakas zaprzyjazniona panią) -
    od 400 do 600 pln
    no i jeszcze jakis wypis z ksiegi wieczystej - 70 - 100 pln
    jesli jeszcze jakies koszta wyjda "w praniu" to nie omieszkam was
    poinformowac o tym.

    całość oferty wydaje mi sie dość dobra, chyba skorzystamy wlasnie z ptf.