  • Data: 2004-04-13 12:05:54
    Temat: Re: kredyt - marynarz
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:c5gb5l$3it$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czy zawod ma tu jakiekolwiek znaczenie ?

    Wydaje mi się, że może mieć, jeśli idzie o liczenie zdolności. Marynarz, to
    jednak nie jest pracownik administracji zatrudniony na umowę o pracę na czas
    nieokreślony.

    > skoki nie udzielaja kredytow (a przynajmniej nie powinni) dla osob "z
    ulicy"
    > trzeba byc czlonkiem i miec jakis tam staz

    Udzielają dla osób z ulicy, pod tym tylko warunkiem, że osoba ta przystąpi w
    poczet członków kasy i zwykle jeszcze jakiegoś stowarzyszenia (np.
    Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej ;]).

    --
    Pozdrawiam,
    Washko