  • Data: 2004-07-29 10:06:50
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a zdolno?ae
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    mac wrote:

    > W pelni sie z Toba zgadzam, banki zachowuja sie czasami jakby
    > nie chcialy jednak zarabiac, tym bardziej, ze w przypadku
    > kredytu hipotecznego zabezpieczeniem jest nieruchomosc...

    no wlasnie.

    jestem po prawie trzech miesiacach biegania, zalatwiania, czekania, itd.
    kredytu nie dostalem i juz nie bede sie staral. po prostu kupie
    mieszkanie pozniej a potem, za zaoszczedzone pieniadze (tzn. te nie
    wydane na odsetki) urzadze mieszkanie, kupie mala terenowke i jeszcze mi
    zostanie na lody w naleczowie :-)

    banki nauczyly mnie tego, zo to nie ja jestem dziwny, tylko ich pozal
    sie boze analitycy, doradcy, i specjalisci swiata nie widza poza umowa
    na czas nieokreslony i stala pensja. pewnie dlatego, ze sa to osoby,
    ktore nigdy nie pracowaly w inny sposob i jest to szczyt ich mozliwosci,
    a po prl odziedziczyli wrodzony brak zaufania do wszystkiego co inne,
    niestandardowe. czasami w trakcie rozmowy z pracownikami bankow mam
    ochote popukac w ich glowe i zapytac "halo, jest tam kto?"

    jacek