  • Data: 2002-11-06 10:57:07
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6fa3.000003e3.3dc8e6aa@newsgate.onet.pl...
    > Kredyt Bank daje lepsze warunki kredytu mieszkaniowego w PLN niż PKOBP.
    Łatwo
    > to sprawdzić na odpowiednich stronach internetowych. A są pewnie banki,
    które
    > daja jeszcze lepsze warunki. Tak więc nie przesadzajmy z tą ciągła reklamą
    > PKOBP w kontekście kredytów mieszkaniowych.

    hmm. zadzwoniłem do kredytbanku i rzeczywiście dość ciekawie to wygląda

    1. jaka jest prowizja za udzielenie kredytu na 25 lat ? 0,9% lub niższa
    dla klientów KB 9 (w PKO ok. 1%
    2. jakie jest oprocentowanie w PLN ? od 8,9 % (w PKO od 9,19 % )
    3. jak często bank przelicza odsetki ? nowy harmonogram bezpłatnie nawet
    co miesiąc (w PKO co 3 miesiące)
    4. jak ustalane jest oprocentowanie ? wibor trzymiesięczny (jak w PKO)
    5. ile kosztuje wycena nieruchomości ? brak danych (w PKO w Warszawie
    gratis)
    6. ile kosztuje ubezpieczenie do czasu założenia księgi ? (0,79 %)

    chyba muszę się poważnie zainteresować ofertą KB
    ciekawe jak to wygląda w praktyce

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski