  • Data: 2008-05-22 12:48:56
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a31614f3-3365-401a-ba81-a69139033741@v26g2000pr
    m.googlegroups.com...

    Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki, jak można powlaczyć w bankiem.
    Wiem, że mogę pójść do Arbitra Bankowego, ale czy to przyniesie jakieś
    efekty ?

    Albo nie piszesz nam całej prawdy, albo bank oszalał lub szuka jelenia.
    Odpowiadasz ewentualnie tylko do wysokości 150 euro. Może bank rozumie jako
    oczywistą swoją odpowiedzialność powyżej tej kwoty i kłóci się tylko o te
    150 EUR? Tak jak napisał kashmiri szkoda, że pojawiłaś się dopiero teraz,
    zanim napisałas coś do banku o tym "zagubieniu w szatni", z pewnością
    postąpiłaś nieoptymalnie. Ale miejmy nadzieję, że nie napisałaś tam jakichś
    bzdur. Tak czy inaczej uważam, że masz praktycznie pewność pozytywnego
    zakończenia się tej sprawy co do kwoty powyżej 150 EUR.

    Karty Rajfiego są zawsze na podpis, więc bank nie może nawet szukać dziury w
    całym używając manewrów związanych z transakcjami pinowanymi czy tam z
    chipa. A może miałaś jakies płatne ubezpieczenie tej karty dodatkowo?

    marekz