  • Data: 2008-05-22 12:45:41
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a31614f3-3365-401a-ba81-a69139033741@v26g2000pr
    m.googlegroups.com...

    Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki, jak można powlaczyć w bankiem.
    Wiem, że mogę pójść do Arbitra Bankowego, ale czy to przyniesie jakieś
    efekty ?

    Albo nie piszesz nam całej prawdy, albo bank oszalał lub szuka jelenia.
    Odpowiadasz ewentualnie tylko do wysokości 150 euro. Może bank rozumie jako
    oczywistą swoją odpowiedzialność powyżej tej kwoty i kłóci się tylko o te
    150 EUR?

    Karty Rajfiego są zawsze na podpis, więc bank nie może nawet szukać dziury w
    całym używając manewrów związanych z transakcjami pinowanymi.

    marekz