  • Data: 2008-05-22 14:04:06
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 14:48, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:a31614f3-3365-401a-ba81-a69139033741@
    v26g2000prm.googlegroups.com...

> [...]
    > 150 EUR? Tak jak napisał kashmiri szkoda, że pojawiłaś się dopiero teraz,
    > zanim napisałas coś do banku o tym "zagubieniu w szatni", z pewnością
    > postąpiłaś nieoptymalnie. Ale miejmy nadzieję, że nie napisałaś tam jakichś
    > bzdur. Tak czy inaczej uważam, że masz praktycznie pewność pozytywnego
    > zakończenia się tej sprawy co do kwoty powyżej 150 EUR.
    >
    > Karty Rajfiego są zawsze na podpis, więc bank nie może nawet szukać dziury w
    > całym używając manewrów związanych z transakcjami pinowanymi czy tam z
    > chipa. A może miałaś jakies płatne ubezpieczenie tej karty dodatkowo?

    Marek,

    Dzieki za porade. Widze, ze znasz kawalek tej ustawy, ale nie do konca
    ja przeczytales. 150eur wynika z ustawy o elektronicznych
    instrumentach platniczych. W tej ustawie sa opisane m.in, obowiazki
    posiadacza karty platniczej - nalezyta starannosc przy przechowywaniu
    karty. Na ten paragraf z tejze ustawy powoluje sie bank.