  • Data: 2008-05-21 10:32:43
    Temat: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Będąc w restauracji skradziono mi kartę kredytową, którą niestety
    > zostawiłam w portfelu w kurtce w szatni.
    > Podczas, gdy ja siedziałam w restauracji, złodziej poszedł sobie do
    > sklepu i zrobił zakupy na kilkanaście tysięcy złotych.
    > Raiffeisen Bank "wypiął się" i stwierdził, że nie dochowałam należytej
    > staranności przy przechowywaniu karty.
    > Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=74

    Wprowadzona w życie w październiku 2003 roku ustawa o elektronicznych
    instrumentach płatniczych ograniczyła odpowiedzialność posiadacza lub
    użytkownika karty płatniczej za nieuprawnione transakcje dokonane przed
    zastrzeżeniem karty do kwoty równowartości 150 euro.