  • Data: 2005-03-09 13:47:42
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próbowałem. Sprzedawca nie miał nic do gadania, bo był blaszany. Nie
    > było opcji cash back. Po prostu nie potraktował tej karty jako
    > debetowej, tylko jako kredytową. I tak jest wszędzie.

    A dopuszczasz do siebie taką myśl, że blaszak działał w sposób
    "wypukła=kredytowa" albo, że opcja cashback nie jest dostępna dla kart spoza
    USA?

    > Karta widziana jest jako kredytowa. Z podpisem.

    Co na Boga ma podpis do tego? I co opisana przez Ciebie sytuacja ma
    wspólnego z "kredytowością" ? Z tego co piszesz dla tej karty nie było opcji
    cashback - "podpis" i "kredytowość" to inna bajka.

    przyszłość/ Woody Allen