  • Data: 2005-03-09 16:12:00
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d0n00e$glk$1@news.onet.pl>, g...@b...pl says...

    > Ok. Chociaż nie jestem do końca pewna - w USA ponoć można niekiedy wybrać
    > podczas transakcji typ karty i być może po wybraniu opcji "debit" cashback
    > byłby możliwy. Ale nie wiem - tylko zgaduję.

    > Ano właśnie.

    > Jakie "a la kredytowa" ? Brak opcji cashback nie oznacza, że karta
    > "widziana" jest jako kredytowa (co Ci próbuję bezskutecznie jak widać
    > wytłumaczyć).

    Tak... moza. Ale wybor bardziej dziala dla kart debetwoych (w Stanach
    karty debetowe sa WYPUKLE ... ktos mowil ze nei widzial debeotwych
    wypuklych). Dla takiej karty mozna wybrac opcje .... debit ... debit
    with cash back lub credit. Debit czy Credit dla kart debotowych rozni
    sie jedynie tym ze przy opcji debit musisz wprowadzic PIN i operacja
    rozliczana jest troche szybciej ... dla opcji credit muszisz podpisac
    slip'a. Jesli chodzi o karte kredytowa ... to nie probowalem .... ale
    nawet nie chce myslec o prowizjach za "cash advance"

    AP