  • Data: 2005-03-09 14:06:31
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak.
    > co nie zmienia faktu, ze za jej pomocą tanio pieniędzy wypłacić się
    > nie da.

    Ok. Chociaż nie jestem do końca pewna - w USA ponoć można niekiedy wybrać
    podczas transakcji typ karty i być może po wybraniu opcji "debit" cashback
    byłby możliwy. Ale nie wiem - tylko zgaduję.

    > Z kredytowością nic.

    Ano właśnie.

    > A wspólnego ma tyle, że jak karta jest widziana jako "a'la kredytowa"
    > to wypłacić kasy w postaci cach back się nie da.

    Jakie "a la kredytowa" ? Brak opcji cashback nie oznacza, że karta
    "widziana" jest jako kredytowa (co Ci próbuję bezskutecznie jak widać
    wytłumaczyć).

    przyszłość/ Woody Allen