    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: koniec korekty
    Date: Sat, 15 May 2010 13:13:43 +0200

    Zbyszek wrote:

    > moje spostrzeżenia odnośnie trendów bocznych są takie, że ryzyko jest
    > spore i lepiej czekać na ruch. Widze jednak róznice względem Twojej
    > poprzedniej strategii kierowania się głównie niskim obrotem.

    Hm, według mnie nie mamy trendu bocznego, tylko rosnący. Strategia wejścia
    IMHO jest prosta - patrzymy na długą średnią np. 200 dniową - rośnie to ok,
    teraz patrzymy na jakiś oscylator - jest wyprzedany to kupujemy, albo
    zwiększamy pozycję. Oczywiście jest jeszcze kwestia doboru tych wskaźników
    pod konkretny rynek. Jeszcze jedna zaleta takiego postępowania jest taka, że
    jeśli się jednak pomylimy, to dostaniemy sygnał dość szybko i wyjdziemy bez
    dużych strat.

    Gdyby trend był wyraźnie boczny to w ogóle odpuściłbym sobie akcje i raczej
    spekulował na samym kontrakcie terminowym.