  • Data: 2010-05-15 11:51:29
    Temat: Re: koniec korekty
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL"

    > Możesz nieco rozwinąć to co napisałeś powyżej? Ewentualnie wkleić jakiś
    > wykres
    > ze swoją prognozą ?

    Tak, już go wklejam od ponad miesiąca:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=vi
    ew

    > Na silniejsze i trwalsze spadki jeszcze chyba za wcześnie

    Nie ma czegoś takiego, jak "za wcześnie" na jakiekolwiek wydarzenie na
    giełdzie.

    > a kłopoty Grecji to
    > tylko pretekst do "szarpania rynkami" w krótkim terminie.

    Mni enie interesuje żadne fundamentalne dorabianie teorii do wykresu

    > Poniżej wklejam prognozę S.Dębowskiego. Wynika z niej, że zanim rynki
    > akcji
    > silniej spadną będzie jeszcze próba (nieudana) powrotu na kwietniowe
    > szczyty.

    Z tym zgoda, nic innego nie pisałem.
    Spodziewam się jeszcze powrotu, byc może nawet dwóch, czasowo koniec taj
    fali określam czerwiec - sierpień i dalej gleba wg fibo czasowego z rys.