  • Data: 2003-11-10 10:21:35
    Temat: Re: kochane PKP i karty
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bonimd$3g6$1@news.lublin.pl...

    > By była zachowana zgodnośc - inaczej byś nie mógł kupić jedna kartą (np.
    > kredytową) a potem zrobić zwrot na drugą jkartę (np. debetową).
    > NIestety przy płatnościach kartą aby dostac zwrot pieniędzy nalezy pokazać
    > TĄ samą kartę ( w sumie jasne, bo ostateczeni to miejsce sprzedaży a nie
    > transferu pieniędzy między kontami).

    No a ciekawe jak to wygląda w dużych marketach.... (np. Tesco). Jeszcze
    nigdy nie zwracałem towaru, za który płaciłem kartą. Ale czasem widziałem
    jak ktoś to robił i pani się tylko pytała, czy to ta sama karta (żadnego
    slipa nie chciała)..

    A wracając do tematu zwrotu biletów na PKP. Przyjmijmy taką sytuację, że
    skończyła się ważność karty która płaciłem, a z jakiegoś powodu nie odnawiam
    jej (po prostu dla mnie jest za droga, czy już jej nie potrzebuje). I jak
    wygląda zwrot pieniędzy w takiej sytuacji ? Być może zwrot nie jest możliwy
    ?

    Leszek Kowalski