    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: klucz w ING
    Date: Fri, 24 Sep 2004 20:23:16 +0200

    Dnia 04-09-24 18:16, Użytkownik blad napisał :

    > blad :-)
    > *wygodniej* jak pilnuje go bank ale *bezpieczniej* zapisać na dyskietce i
    > pilnowac samemu - dla ciebie "lepiej" oznacza co innego niż np dla mnie

    toż nie próbowałem komuś wyjaśniać jak jest lepiej dla niego schować ten
    klucz, tylko pisałem, co jest lepiej dla mnie. Marek Jurczyk kilka
    postów niżej/wyżej w tym wątku pisze, że

    "Akurat zapisanie na dyskietce to głupota. Nie masz pojęcia jak łatwo
    taki klucz stracić w "trefnej" stacji...
    Moje rozwiązanie: Jedna kopia klucza leży na CD w domu.
    Druga zawsze gdzieś w aucie,torbie - na małej 8 cm płytce CD.
    Trzecia przy kluczach na USB drive"

    Ja takich różnych hasełek, pinów, kodów, swoich, rodziny, znajomych mam
    kilkadziesiąt i już za więcej dziękuję.

    andy_nek