    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: klucz w ING
    Date: Wed, 22 Sep 2004 21:52:53 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Wed, 22 Sep 2004 22:39:40 +0200, Andrzej Kłos
    <a...@k...wp.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >pomagam osobie mało jeszcze kumatej w komputerze otworzyć konto w ING
    >(ach to OKO). I staję przed wypełnieniem punktu w formularzu internetowym:
    >
    >Miejsce przechowywania klucza
    >- na dysku lokalnym
    >- na serwerze ING Banku Śląskiego S.A.
    >
    >kiedyś wypełniałem to dla siebie, i wtedy wiedziałem co jest
    >bezpieczniejsze, ale było to dawno i wyleciało mi to z głowy.
    >
    >Co powinienem podać aby było ok?

    bezpieczniejsze jest na dysku lokalnym.
    wygodniejsze jest na serwerze banku.

    przy drugiej opcji masz taka wygode, ze mozesz uzywac dowolnego
    komputera, ale masz mniej bezpiecznie, bo dostepu do konta broni tylko
    haslo no i drugie do przelewow.
    przy pierwszej opcji masz bezpieczniej, bo nie wejdziesz na konto z
    komputera, na ktorym nie bedzie klucza, ale wtedy w ten sposob sam sie
    troche ograniczasz.
    bezpieczenstwo albo wygoda - wybor nalezy do ciebie :-)

    G.