  • Data: 2004-07-07 14:54:50
    Temat: Re: karta bankomatowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A co ;-)) ? Wlazło się na minusik bez świadomości tegoż ;-))) ?

    To konto operacyjne, na ktore wplacam kase jak jest mi akurat potrzebna
    do pewnych dzialan, stad czeste operowanie w okolicach zera. Swoja droga
    bez problemu udalo mi sie kiedys zrobic debet uzywajac tylko i wylacznie
    karty. Bezsensu.

    > ;-))) BTW - a jak tam mbank - coś na nich nie psioczysz i jest to wielce
    > podejrzane ;-)))

    Konto jest, ale jeszcze nie uzywane. Loguje sie czasami, zeby sprawdzic,
    czy nie zapomnialem hasla. ;-) Ale po likwidacji BePeHahahaha zaczne go
    uzywac, czyli niedlugo. Wtedy sie zacznie... ;-)))))

    Bartol