  • 1. Data: 2004-07-06 22:32:35
    Temat: karta bankomatowa
    Od: "Adam" <m...@p...onet.pl>

    Jakiego banku wybrać, aby spełniała:

    1. niski koszt utrzymania

    2. powszechna

    3.nie zależy mi na oprocentowaniu ROR

    4.bank,który mam możliwość powiadamiania SMS-em o stanie konta ROR

    dziękuję za odpowiedź :)

  • 2. Data: 2004-07-06 22:34:36
    Temat: Re: karta bankomatowa
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Adam napisał(a):

> [...]
    >
    > 2. powszechna
    >
    > 3.nie zależy mi na oprocentowaniu ROR
    >
    > 4.bank,który mam możliwość powiadamiania SMS-em o stanie konta ROR

    Inteligo jako jedyne http://www.inteligo.pl

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-07-06 22:47:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Inteligo jako jedyne http://www.inteligo.pl

    Noooo. Moze i najlepsze, ale nie jedyne.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-07 06:24:49
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Noooo. Moze i najlepsze, ale nie jedyne.

    A kto jeszcze ma powiadamianie sms-em? :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-07-07 06:35:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-07 08:24, Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > A kto jeszcze ma powiadamianie sms-em? :)

    Inne banki.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-07-07 07:02:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > A kto jeszcze ma powiadamianie sms-em? :)

    No kilka ma. Jako, ze autor watku nie napisal czy interesuje go
    powiadamianie aktywne czy bierne, zy po kazdej transakcji czy np. raz
    dziennie, to mozna w sumie podac te inne banki.
    Aczkolwiek trzeba tutaj od razu zaznaczyc - Inteligo ma jak dotad najlepsze
    to powiadamianie.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-07-07 07:14:46
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Aczkolwiek trzeba tutaj od razu zaznaczyc - Inteligo ma jak dotad najlepsze
    > to powiadamianie.

    .... i jednocześnie najdroższe ;-))

  • 8. Data: 2004-07-07 07:34:43
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    > .... i jednocześnie najdroższe ;-))

    no tu sie moge zgodzic, natomiast akurat jakosc uslugi, moze
    rekompensowac dosc wysoki jej koszt.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-07-07 08:25:21
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > no tu sie moge zgodzic, natomiast akurat jakosc uslugi, moze
    > rekompensowac dosc wysoki jej koszt.

    no jesli cena rekompensuje jakosc, to mozna chyba przebolec,
    ja mam zupelnie inne pytanie, po co ? komu takie powiadomienie smsowe -
    jesli chodzi o KARTĘ ?
    - jesli samememu wydaje sie z konta - to chyba wie sie ile ? wiec taka
    wtorna informacja jest gadzetem zeby sie przed kims pochwalic ? tak wydalem
    ! oni już wiedzą !? :-)

  • 10. Data: 2004-07-07 08:32:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > - jesli samememu wydaje sie z konta - to chyba wie sie ile ? wiec taka
    > wtorna informacja jest gadzetem zeby sie przed kims pochwalic ? tak

    Na pewno Bartol Ci wyjaśni ;-))) On bardzo przekonywująco wyjaśnia, że
    potwierdzenia są ABSOLUTNIE niezbędne do życia ;-)))) Baaaartol!

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn