  • Data: 2004-10-29 18:11:34
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "MXW" <m...@n...here> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltbck$oq5$1@news.onet.pl...

    > Jakie?

    > Czy opis swoich problemów z kartą jakiegoś banku na grupie uważasz za
    > "szerzenie nieprawdy" o tym banku? Ja miałam raz problem z kartą VW (brak
    > mozliwości wykonania transakcji kartą przy posiadaniu odpowiednich środków
    > na rachunku). Też coś "szerzę" informując o tym?

    Jesli jestes jednym klientem z problemem wobec milionow zadowolonych i od razu
    walisz z glupstwem na grupe - mimo ze za friko mozesz dostac odpowiedz telefoniczna
    z banku to moim zdaniem nie mozna wykluczyc ze masz zle intencje. W dodatku
    koles nie wiadomo dlaczego od razu zalozyl ze problem dotyczy VW Banku a nie
    banku do ktorego nalezy bankomat - a na jakiej podstawie ? pytam