eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta VW nie wszedzie chodziRe: karta VW nie wszedzie chodzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "MXW" <m...@n...here>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Date: Fri, 29 Oct 2004 14:11:34 -0400
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 26
    Message-ID: <cltc7e$vmn$1@opal.futuro.pl>
    References: <clstkd$60i$1@atlantis.news.tpi.pl> <clsts1$itt$1@news.onet.pl>
    <clt8eg$tvu$1@opal.futuro.pl> <clt98k$hep$1@news.onet.pl>
    <clta5b$un3$1@opal.futuro.pl> <cltbck$oq5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: v232-26.vivaldiego.wroclaw.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1099052078 32471 81.219.232.26 (29 Oct 2004 12:14:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2004 12:14:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:322572
    [ ukryj nagłówki ]


    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltbck$oq5$1@news.onet.pl...
    >> Tylko poszlaki na razie.
    >
    > Jakie?
    >
    >>Zauwaz ze gdyby rzeczywiscie mial problem
    >> tzn. gdyby byl klientem
    >> VW Bank zadwonilby na infolinie. Warto dodac ze infolinia VW Bank
    >> jest bezplatna - na marginesie - po tym m.in. poznaje sie ze bank
    >> traktuje powaznie swoich klientow.
    >> Ale koles wolal wydac pare zlotych na kafejke internetowa i szerzyc
    >> nieprawde o VW Bank.
    >
    > Czy opis swoich problemów z kartą jakiegoś banku na grupie uważasz za
    > "szerzenie nieprawdy" o tym banku? Ja miałam raz problem z kartą VW (brak
    > mozliwości wykonania transakcji kartą przy posiadaniu odpowiednich środków
    > na rachunku). Też coś "szerzę" informując o tym?

    Jesli jestes jednym klientem z problemem wobec milionow zadowolonych i od razu
    walisz z glupstwem na grupe - mimo ze za friko mozesz dostac odpowiedz telefoniczna
    z banku to moim zdaniem nie mozna wykluczyc ze masz zle intencje. W dodatku
    koles nie wiadomo dlaczego od razu zalozyl ze problem dotyczy VW Banku a nie
    banku do ktorego nalezy bankomat - a na jakiej podstawie ? pytam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1