  • Data: 2004-10-29 19:03:18
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: "MXW" <m...@n...here> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:clte69$qq4$1@news.onet.pl...

    > Wobec tego, co napisałeś trudno zachować powagę, no ale skoro chcesz, to
    > proszę pierwsze z brzegu:
    >
    > 1. Zarzucasz komuś pracę dla konkurencji bez cienia dowodu
    > 2.Piszesz o "milionach zadowolonych" - zadowolonych pomińmy, bo tego nie
    > sposób sprawdzić, ale skąd wziąłeś "miliony"?
    > 3. Informację o problemach traktujesz jak podyktowany złą wolą atak

    Skad wiesz ze tak nie jest albo nie moglo byc? Bo chodzisz z M cos tam na banany ?
    Jesli problemy M nie wynikaja ze zlej woli to musza wynikac z czegos znacznie
    gorszego -
    ale co to mnie obchodzi, w obu przypadkach ignorowanie takich osobnikow jest
    najlepsza metoda.

    > W każdym razie dzięki za rozrywkę - bardzo mi się podobają Twoje posty.

    A mnie twoje - Polska z "Wesela" na zywo w pbb