  • 1. Data: 2009-11-07 18:50:00
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronk
    Od: z...@o...pl

    > to ja poproszę także w netto

    w netto można płacić kartami. Nie wiem od jak dawna
    ale jestem pewny, że można. Kasjer zapytany o karty
    sam bez siebie dodał, że bez problemu i bez kwoty
    minimalnej, tzn. nawet kilkadziesiąt groszy możnaby
    zapłacić kartą, gdyby ktoś kupował np. jedną bułkę.

    W Karpaczu w netto 100% zapłaciłem ostatnio 17,03zl

    A te grosze za bułkę tak mnie zaciekawiły że obiecuję
    spróbować nastepnym razem

  • 2. Data: 2009-11-07 21:40:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz szczęście, Złotów 100% nie da się

    Latem w Międzyzdrojach żaden z dwóch NETTOnie obsługiwał kart.

  • 3. Data: 2009-11-07 22:21:15
    Od: z...@o...pl

    > Latem w Międzyzdrojach żaden z dwóch NETTO nie obsługiwał kart.

    zmiana polityki NETTO nastąpiła jesienią,
    najprawdopodobniej w październiku 2009

  • 4. Data: 2009-11-07 22:35:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zmiana polityki NETTO nastąpiła jesienią,
    > najprawdopodobniej w październiku 2009

    O ile dobrze pamiętam, to latem w nowo otwieranym w Międzyzdrojach NETTO
    była taka kartka koło kasy, że nie obsługują kart, bo chcą być naprawdę
    najtańsi. Ciekawy jestem, co spowodowało, ze jednak się przełamali. Czyżby
    się jednak okazało, że się to opłaci?

  • 5. Data: 2009-11-07 23:05:33
    Od: z...@o...pl

    > kartka koło kasy, że nie obsługują kart, bo chcą być naprawdę najtańsi.

    widziałem taką samą kartkę w Kowarach we wrześniu

    > Ciekawy jestem, co spowodowało, ze jednak się przełamali.

    też mnie to ciekawi

    > Czyżby się jednak okazało, że się to opłaci?

    jeśli się przełamali, tzn. że zarząd _ocenił_ że się opłaci.
    na czym oparł tę ocenę i czy jest ona prawidłowa, nie wiem.

  • 6. Data: 2009-11-08 08:51:38
    Od: MattS <M...@m...ms>

    > niestety dotyczy to tylko konkretnych sklepów
    >
    > u nas i bez kart są zawsze długie kolejki
    > więc musieli stwierdzić że się tu nie opłaca

    Podejrzewam, że dla sieci sklepów, która ma dziesiątki lub setki tysięcy
    transakcji dziennie, koszt obsługi kartowej na jedną transakcję jest
    znikomy.

    Matt

  • 7. Data: 2009-11-08 20:05:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > minimalnej, tzn. nawet kilkadziesiąt groszy możnaby
    > zapłacić kartą, gdyby ktoś kupował np. jedną bułkę.

    można, a to niby w którym?

    w Polsce jeszcze takiego nie widziałem, a w Danii akceptowali tylko
    domestic cards...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-11-12 19:40:32
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-08 21:05, RobertS pisze:
    > w Polsce jeszcze takiego nie widziałem, a w Danii akceptowali tylko
    > domestic cards...
    W Danii już od jakiegoś czasu akceptują wszystkie.

  • 9. Data: 2009-11-12 20:07:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W Danii już od jakiegoś czasu akceptują wszystkie.

    w zeszłym roku jeszcze nie akceptowali

    --
    pozdrawiam
    RobertS