    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Date: Mon, 23 May 2016 00:11:23 +0900

    On 05/22/2016 04:48 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wytłumacz, dlaczego w pierwszych godzinach po katastrofie Rosjanie
    > propagowali [przygotowany przez siebie znacznie wcześniej]
    > scenariusz: jakoby samolot krążył trzy razy nad lotniskiem, a nawet
    > lądował z przeciwnej strony pasa (od strony zachodniej), z grafikami
    > wrzucanymi do RT News i do sieci? Wytłumacz, dlaczego trzy minuty po
    > katastrofie Sikorski wydzwaniał do radia, że to "błąd pilotów" (czy
    > wiadomo już, co było przyczyną tegorocznych i zeszłorocznych
    > katastrof Boeingów i Airbusów??) Wytłumacz, dlaczego Komorowski już w
> [...]

    Wytłumaczenie jest proste: w fotelu prezydenta była skompresowana mgła,
    która wybuchła po zdetonowaniu bomby barycznej. Dla pewności Rosjanie
    dokonali ataku rakietowego na samolot prezydenta, ale ponieważ
    wybuchnięty samolot nie chciał spaść, musieli wypuścić olbrzymie ilości
    helu (by skrzydła utraciły swą siłę nośną), a samą konstrukcję samolotu
    przyciągnąć potężnymi magnesami (podczas ostatniego remontu samolotu w
    konstrukcję zaszyto ponad 20 tys. ton żelaza, bo inaczej magnesy nie
    przyciągnęłyby wystarczająco skutecznie) - to właśnie po zderzeniu z
    olbrzymimi magnesami nimi samolot uległ zniszczeniu (kłamstwo o brzozie
    miało właśnie zatuszować obecność tych olbrzymich magnesów). Ponieważ
    samolot spadł z małej wysokości, co nie spowodowało śmierci pasażerów -
    ocalałych dobijano strzałem z broni palnej. Ciała poległych o świcie
    poddano chirurgii (m.in. wyjęto wystrzelone kule i zaleczono u zmarłych
    rany postrzałowe, aby polska strona nie domyśliła się o zbrodni - na
    daremno, spisek się nie udał).

    Na każde z powyższych Minister Obrony Macierewicz przedstawił liczne,
    niepodważalne dowody najlepszych światowych ekspertów (być może trochę
    przeinaczyłem kolejność zdarzeń).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com