  • Data: 2019-11-07 16:58:39
    Temat: Re: jaka karta wielowalutowa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Ostatnio zrobił się w bankach wysyp kart wielowalutowych.
    >Czy jest jakaś, która spełnia poniższe wymagania:
    >- brak opłaty miesięcznej (może być po uzyskaniu jakiegoś obrotu)
    >- przeliczenie bezpośrednio z waluty obcej do PLN (bez pośrednich
    >przeliczań przez USD czy EUR)

    eee - tak to dzialaja zwykle karty.
    Wielowalutowe sciagaja walute z odpowiedniego konta walutowego.

    >- przeliczenie po kursie Visa / MC
    >- brak prowizji za przewalutowanie

    Visa w Getin. Ale ciekawe czy to nie przez zapomnienie i czy nie
    dopisza - bo dla MC koszta duze :-)

    >- w miarę tanie wyciąganie pieniędzy z bankomatu
    >W założeniu ma to być do użytku poza Europą (głównie różne kraje
    >Azji).

    Hi hi - Unia sie wk*, i chyba zakazala tych prowizji. Niby powinno na
    terenie UE, ale w mbanku

    "11. Prowizja od wypłat gotówki w bankomatach za granicą 1)
    (obowiązuje od 12.12.2019 r.)
    0 zl

    1) Dla kart Visa: w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji.

    W przypadku transakcji dokonanych kartami, na których została włączona
    Usługa wielowalutowa wysokość prowizji za przewalutowanie wynosi 3,5%
    od wartości transakcji. Nie dotyczy kart Visa PayWave wydanych do
    eKonta PRP.

    Dla kart Mastercard: w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 3% od wartości transakcji.

    W przypadku transakcji dokonanych kartami, na których została włączona
    Usługa wielowalutowa wysokość prowizji za przewalutowanie wynosi 0,5%
    od wartości transakcji."

    No i juz nie wiem ile zaplace juz za miesiac :-)

    J.