  • Data: 2005-10-26 21:41:04
    Temat: Re: inteligo-debet
    Od: Mlody Book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Amnesiak napisał(a):
    > Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:04bd.00000870.435e869e@newsgate.onet.pl...

    > I to nie jeden... Google świadkiem.
    >
    > Amnesiak

    Jedna wpłata wystarczy. Jam świadkiem. Ale nikt nie mówi, że to jedyny
    warunek. Kiedy wypełniasz wniosek (wiem, że możesz nawet do tego nie
    dotrzeć, jeżeli np. wpłata będzie za mała, albo dokonasz jej np. miesiąc
    po otwarciu konta, albo jesteś np. za młody, lub masz niewłaściwy numer
    buta :) ) podajesz dane o zatrudnieniu, statusie mieszkaniowym, czy
    stosunku do służby wojskowej. Oczywiście jeżeli wpiszesz, że zarabiasz
    20 tys. miesięcznie, a na konto wpływa tylko stypendium w wysokości
    powiedzmy 300 pln, to nie dostaniesz debetu. Wynika to z tego, że jedyną
    weryfikacją jest głupi system działający wg określonego algorytmu, a nie
    człowiek, który w razie wątpliwości mógłby poprosić Cię o dodatkowe
    dokumenty. Jeżeli jednak przynajmniej raz na jakiś czas wpływa
    przynajmniej z 1000 - 2000, to myślę, że można oczekiwać przyznania debetu.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)