  • Data: 2005-03-13 09:33:11
    Temat: Re: gwarancja bankowa
    Od: "jonasz" <d...@n...mail.me> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kacalka" <k...@o...pl> napisał:

    > a czy zabezpieczeniem nie moze byc np. zdolnosc kredytowa ?
    > Gdybym mial ta gotowke, co ja mialbym przelewac na lokate, ktora bylaby
    > zabezpieczeniem, to bym sie nie chrzanil w gwarancje tylko bym po prost
    > wplacil franczyzodawcy ta kaucje i z glowy.

    Ale z tego co widac, to nie masz zdolnosci kredytowej. Moze sprobuj uzyskac
    jakies fundusze EU na rozwoj nowych firm. Sprawdz
    http://www.warr.pl/2005/index.php?s=43&mu=1&m=50 .
    A co kaucji gotowkowej to moze ona nie byc takim zlym rozwiazaniem.
    Oczywiscie jest to zamrozenie gotowki, ale jesli np calkowity koszt
    gwarancji to 3% rocznie, a lokata oprocentowana jest 5% p.a., to moze sie to
    oplacac. Wszystko zalezy od tego na jakich warunkach przyjmuje kaucje
    franczyzodawca i czy np. nie jest ona nieoprocentowana.