    From: C...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinbank - konto internetowe
    Date: Wed, 25 Jun 2008 11:01:42 -0700 (PDT)

    On 25 Cze, 15:28, Jendreck <j...@g...pl_wywalto> wrote:
    > Szukam banku, który pełniłby dla mnie funkcje wpłatomatu, czyli musi
    > istnieć "fizyczny" oddział banku i dobrze funkcjonujące konto
    > internetowe żebym to już mógł przelać dalej. Poza tym konto musi być
    > najtańsze, czyli darmowe: prowadzenie konta, przelewy elektroniczne,
    > wydanie i obsługa karty, oprocentowanie nie ma tu dla mnie istotnego
    > znaczenia. Przez chwilę rozważałem e-konto w lukasie, ale trzeba
    > zapłacic rocznie 36 zł za token. Intelligo - 99 gr za każdy przelew
    > poza bank. Zastanawiam sie na kontem ineternetowym getin banku, ale nie
> [...]
    Jeśli chodzi o Getin to używam bez karty (trzeba pamiętać o opłacie w
    przypadku braku obrotu) i tylko w ramach podstawowych funkcji
    [praktycznie wyłącznie przelewy] - wszystko jest ok. W oddziale
    gotówki nie wpłacałem.
    Na funkcjonalność [nie wiem do czego jesteś przyzwyczajony] można
    ponarzekać - nowoczesne to to nie jest, ale działa. Więcej mi nie
    potrzeba.
    Jako wpłatomat powinno się sprawdzić.