  • Data: 2003-07-01 06:38:01
    Temat: Re: ge mieszkaniowy - ide
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomilo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bdq2vk$ia$1@korweta.task.gda.pl...
    > Sprawdz Multibank. Ja wlasnie sie staram i jest miło!
    > Pzdr,
    > tomilo
    Ja sie staralem i dostalem nawet kredyt, ale zrezygnowalem bo oprocentowanie
    nie jest rynkowe tylko wg widzimisie zarzadu. Kto wie co wymysla
    (szczegolnie jak przejda na LIBOR+marza a przejda pewnie niedlugo).
    Gdybym wzial to przy koncie Aquarius i udziale wlasnym ponad 30% dostalbym
    3,4%. Plusem jest ze w bardzo elastyczny sposob mozna przedplacac kredyt.
    Mozna to zrobic w dowolnym dniu(korzystny dla ciebie kurs) i nic sie za to
    nie placi. Przewalutowanie gratis. Ale niestety kredyty w PLN sa tylko w
    ramach multiplanow wiec wylacznie raty malejace.