  • Data: 2012-09-05 23:46:30
    Temat: Re: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." k288j6$nl4$...@n...news.atman.pl

    > Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    >> "Eneuel Leszek Ciszewski" k27ppi$evk$...@n...news.atman.pl

    >> Ale chyba pojmujesz, o co mi chodzi?

    > Pisze Leszek do Leszka.

    Pisze Ene do Zbynka. Pisząc poprawkę zastanawiałem się,
    czy aby nie trzeba dodać, iż zwracam się do Ciebie...
    Uznałem, że jesteś dość mądry, aby domyślić się... IMO
    nie pomyliłem się, ale z jakiegoś powodu twierdzisz,
    iż rozmawiam tam sam ze sobą...

    -=-

    Zbynku... Zauważ, że:

    -- nie każdy z tej grupy ma samochód...
    (i nie o to chodzi, że oso ma skrzydła)

    -- problem zaczyna się tam, gdzie trzeba
    miesięcznie wydać debetówką 300 złotych
    prawdziwych, nie realowych, zwrotnych
    (niemal jak w baśni, gdzie trzeba było
    wydać w ciągu jakiegoś czasu ileś szmalu,
    aby dostać w nagrodę to, co się kupiło)

    -- kilka lat temu emocjonowaliśmy się
    dekowiśniami, a nawet połówkami tychże...
    (BZ WBK dawał 50 wiśni za kredytówkę,
    z której można było lać za 5 złotych;
    i dawał też oszczędne nagradzane 50
    wiśniami; Citi dawał 75 za dodatkową
    kredytówkę, mBank dawał 100 za kredytówkę;
    Sygma dawała ze 20...)

    Swoją drogą... Nigdzie tak szybko nie rosną zarobki,
    jak w ,,bankowości''. :) Nigdzie w Polsce, nie zaś
    w Chinach, gdzie jest najwięcej metali ziem rzadkich.

    Może i my zacznijmy szukać surowców pierwotnych -- obroty
    surowcami wtórnymi niby dają dobre efekty, ale jednak... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Banki mogłyby nam płacić za testowanie ich usług
    (testowanie i zgłaszanie wszelkich znalezionych
    błędów) oraz za nasze pomysły, które zostaną wykorzystane
    zyskownie. moglibyśmy (ale dopiero po zwycięstwie PIS)
    oswoić Jarosława Kaczyńskiego z bankami... Za to chyba
    byłaby nagroda większa niż jakiekolwiek inne, które
    otrzymaliśmy od banków... [wiem, marzyciel ze mnie...
    toż to my zwyciężymy, nie Kaczyński... ale co mi tam...
    pomarzyć nie mogę?... Kaczyński premierem, Giertych
    na tradycyjnym stryczku dynda po prawej stronie Tuska
    powieszonego na haku za poślednie Ziobro, mającego po
    swej lewej stronie Palikota -- też na zwykłej szubienicy...
    w pobliżu zadowolony Kaczyński razem z pijanym Karskim i Rewińskim...]