  • Data: 2012-09-05 23:19:10
    Temat: Re: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" k28dal$sgu$...@n...news.atman.pl

    > A banki nawet ten proceder ułatwiają!. Np. niektóre rezygnują
    > z opłaty za posiadanie tokena, jeżeli się go przyjamniej raz
    > w miesiącu użyje do potwierdzenia przelewu zawnętrznego.
    > A przecież przelew wychodzacy darmowy dla banku nie jest
    > więc to jest podejrzane. To działanie w zmowie
    > i w porozumieniu z klientem! :)

    Czyli i wszyscy Polacy (poza Jarosławem Kaczyńskim)
    idą do cipy, i banki idą do likwidacji?... A że nie
    można zamknąć w więzieniach wszystkich ludzi, trzeba
    by jakąś amnestyją się podeprzeć/posłużyć...

    [bo zaraz by się zaczęło -- mamo, ja chcę celę przy
    oknie -- jak w pociągu... albo -- pryczę przy ścianie,
    nie na środku celi... potworzyłyby się kliki czy inne
    gangi, kumoterstwo by się rozpleniło jak robactwo, znów
    by pojawiły się listy społeczne, udawane ciąże oraz
    fikcyjne małżeństwa -- rodzin by nie rozdzielano...]

    I tak oto Plichta uszedłby ponownie karom...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'