  • Data: 2012-09-06 07:34:35
    Temat: Re: fiskus zainteresowal sie MoneyBackiem
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-06 00:31, Feromon pisze:

    > Nie, należy z Polski uczynić więzienie.
    > A ja poproszę codziennie darmową michę za 4,85 jak dla tego słupa z
    > Amber Gold.
    To już było, przez 45 lat. Dokładnie to. Więzienie, darmowa micha,
    wewnętrzna "waluta", mieszkanka poniekąd też prawie darmowe, przywileje
    dla klawiszy i kapusiów. Nawet dość długo się sprawdzało.

    > PS. Banki jako nic nie wytwarzające pasożyty i lichwiarze do gazu.

    Też było. To się nazywało "niebieskie ptaki". Była ustawa, że brak
    zatrudnienia jest przestępstwem.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.