  • Data: 2019-01-21 19:04:33
    Temat: Re: dlaczego banknot L50 jest tak rzadki
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale rozkmina, dlaczego banknot o najwyższym nominale jest rzadki.

    Dlaczego taka niska wartość jest rzadka a nie banknot. Ja rozumiem, że
    500 euro może być rzadkie. Przeciez zarobki są min trzy razy większe w
    przypadku proletariatu. A moze to my w PL szastamy kasą? A może u nas
    wcale nie jest tanie państwo.

    > Wypłać sobie z bankomatu, jeśli tęsknisz (o ile w ogóle takimi
    > ładują - bo z tego, że ludzie w sklepach nie płacą, wynika, ze
    > raczej nie ładują - albo operatorzy bankomatów skutecznie
    > zachęcają do wypłacania małych kwot

    Myślisz, że nie próbowałem wypłacić. Nie ma. Harmonia 20 i 10.
    Dostałem w końcu od znajomej sklepowej. Duży fajny. Można się przykryć
    od deszczu ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.