  • Data: 2003-10-07 12:56:25
    Temat: Re: czy grozi nam argentyna
    Od: "roythekid" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bltvrm$nj1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czy grozi nam druga "argentyna "????
    > nie znam sie na bankowosci ale to co ostatnio widze w telewizji co sie
    > dzieje w polityce ....

    Ja osobiście nie jestem ekspertem, ale coś się chyba wszystkim miesza, bo takie coś
    jak w Argentynie nam chyba na razie nie grozi - tam podłożem problemów był
    wyimaginowany stały kurs waluty. U nas co najwyżej będzie kryzys finansowy jaki już
    przeżywaliśmy: dewaluacje, hiperinflacje, zbiorowe masturbacje, i inne ...acje ...
    ale najpierw kraj mlekiem i miodem płynący ... przez pół roku, a potem przez
    następne 150 lat (chyba że będzie kolejny kryzys ... tzn kolejny demagog dojdzie do
    władzy) zaciskanie pasa.
    Jestem stosunkowo młody (30 i parę wiosen) ale już przyzwycziłem się do falowej
    natury polskiej rzeczywistości.
    Pozdrawiam
    roythekid