  • Data: 2003-11-21 16:47:30
    Temat: Re: co zrobić z pocztą !!!
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam inne pytanie, które tu podepnę.

    Zechciałem zrobić na poczcie wpłatę na moje konto. Zrobiłem to... 17.11. Na
    formularzu wpisałem drukowanymi literkami STANDARD E. Jakże wielkie było
    moje zdziwienie, gdy pani w okienku (strasznie się spiesząc) wpisała 3 zł
    (chociaż poprzedniemu klientowi pobierała 3,50) i oddała potwierdzenie. Nie
    upominałem się, bo pani zanim się zdążyłem zorientować, że to "już", zaczęła
    krzyczeć do następnego klienta, który był za mną. Ale myślę - jest napisane
    standard, pani przyjęła - zostanie zrealizowane kolejnego dnia (pieniądze na
    koncie były potrzebne następnego dnia). Niestety, poczekałem sobie do 20.11.
    Jestem teraz zły i chcę się zemścić. Mogę?