  • Data: 2005-06-01 19:21:30
    Temat: Re: ciekawostki w umowie kredytowej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    tarpan wrote:

    > 1.
    > "w przypadku doreczenia przesylek listami zwyklymi, przesylke uznaje sie za
    > doreczona po uplywie pieciu dni roboczych od daty nadania jej w urzedzie
    > pocztowym"

    na to bym sie nie zgodził, bo nie ma żadnego dowodu na to, że bank coś
    wysłał. chyba, że zastrzeżesz jakiego typu przesyłki mogą być wysyłane
    listami zywkłymi, albo jakie przesyłki musza być wysłane listem poleconym

    > 2.
    > "kredytobiorca wyraza zgode na wystawienie tytulu egzekucyjnego obejmujacego
    > roszczenia z tytulu niniejszej umowy do kwoty 300000zl"

    a to normalka, ale zdaje się, że coś się zmieniało jakiś czas temu w
    temacie bankowy tytuł egzekucyjny, ale nawet nie wiem, w którym kościele
    dzwonią.