  • Data: 2005-06-01 19:18:46
    Temat: ciekawostki w umowie kredytowej
    Od: "tarpan" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W mojej propozycji umowy kredytowej (PekaoSA, kredyt hipoteczny, na
    200000zl - 50% udzialu wlasnego) mam takie zapisy:

    1.
    "w przypadku doreczenia przesylek listami zwyklymi, przesylke uznaje sie za
    doreczona po uplywie pieciu dni roboczych od daty nadania jej w urzedzie
    pocztowym"

    2.
    "kredytobiorca wyraza zgode na wystawienie tytulu egzekucyjnego obejmujacego
    roszczenia z tytulu niniejszej umowy do kwoty 300000zl"

    Co o tym sadzicie? Tez tak macie?
    Nadaje sie to wogole do podpisania?

    pozdrawiam