    From: luc <b...@g...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bylem w multi...
    Date: Wed, 19 Jan 2011 07:27:27 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 13:00, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    > Chlopie ty zmien lekarza jak zaczynasz wierzyc pracownikom bankow. Nigdy
    > nie udalo mi sie przeniesc KK z innego banku bezbolesnie, zawsze trwalo
    > to tyle co wyrobienie nowej. Pracownik banku dostaje prowizje od leszcza
    > i jak juz go zlapie to pozniej go kreci zeby go utrzymac.

    LOL. Nie gadaj, że się nie da, bo czasem się taka operacja udaje
    bezboleśnie. Przeniosłem mbankową złotą rybkę do multi (nie ukrywam,
    że brałem tam hipotekę, więc doradca nie sprawiał problemów, mimo że
    na infolii mówili, że kart między multi i mbankiem nie przenoszą). A
    że nie sprawdzali, czy rzeczywiście mbankową KK zamknąłem, to tą samą
    rybkę cudownie rozmnożyłem i do Polbanku przeniosłem już z
    rzeczywistym zamknięciem.
    Myślę, że neoniuszowi "przenosiny" też mogą się udać. Będzie mieć i
    rybkę, i aquarium dla niej ;-)

    pzdrwm
    luc