eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty › Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
  • Data: 2007-09-09 20:42:53
    Temat: Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. zmiana jest na pismie zrobione osobiscie w banku, tak, jak psize:
    > pani z tele-obslugi potwierdzila, ze zrobil bank skuche
    to ok, masz papier, ze osoba nie byla juz upowazniona

    > a co np. z oprocentowaniem? banki sa szybkie w podliczaniu
    > wszystkiego..
    naliczy, ale bedzie musial oddac

    > 2. o ile wiem, bank guzik moze zrobic ciotce - jest to pomylka
    > pracownika banku i ciotka nic nie musi oddawac.. ciotka nie ma w pko
    > konta.
    > co sie dzieje w przypadku, gdy: zalozmy, ze ciotka nie wiedziala, ze
    > nie mogla, wypacila i juz nie ma pieniedzy -- ma oddac -- nie
    > wierze.. bank moze pewnie grzecznie prosic i tyle..
    Ty domagasz sie zwrotu kasy od banku. Co zrobi bank z kasjerka, ciotka i
    innymi osobami Ciebie juz nie interesuje.

    Napisz tylko reklamacje, ze wyplacono obcej osobie pieniadze z Twojego
    konta i domagasz sie wyjasnienia, ale ich zwrotu w dacie wyplaty. To
    wszystko.

    --
    pozdr.
    RobertS