eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty › Re: błąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    From: t...@m...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: błąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Date: Sun, 09 Sep 2007 12:51:48 -0000

    On Sep 9, 2:03 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Jak na starą ciotkę, to naprawdę nieźle :)
    > I jeszcze potrafi postawić prywatny serwer proxy tak, że działa, chociaż
    > nie ma otwartych portów! Wręcz Ciotka fenomen!
    > A o mnie się nie martw!
    > W Inteligo pracują goście, którzy wykażą to samo co ja, a nawet znacznie
    > więcej i bez problemu to w sądzie udowodnią.
    > Miłej rozmowy z Prokuratorem!
    >
    > --
    > Krzysztof

    Fe. Znowu nie analizujesz poprawnie:
    po pierwsze: skad to zalozenie o wieku cioci? sa ciotki co maja i po
    25 lat (i niektore tez brode : ) Jesli ciocia jest rownoznaczna u
    ciebie z stara raszpla to (znowu) nie zazdroszcze i zaczynam sie
    domyslac, skad te klopoty z widzeniem ludzi pozytywnie a nie tylko wg
    zasady (parafrazuje): pokazcie mi czlowieka, a znajde na niego
    paragraf. (kto to powiedzial, wiesz chociaz?)
    po nastepne: czytaj, ze jest nas wielu i jedni konfiguruja, inni
    uzywaja. Nie wszyscy Krzysiu siedza sami w domkach : )
    po nastepne: mozna tak ustawic port, ze jest on widoczny jako otwarty
    tylko dla wybranych, u nas jest bodajze taka regulka wpisana w
    firelola: jesli to Krzys - milicjant sie dobija, to lepiej udawac, ze
    jest zamkniete, bo to Krzys i milicjant.

    I juz raczej nie bede dzis pisac, bo nie lubie osob, ktorym wydaje
    sie, ze prokuratorem i kolegami z inteligo - tym faktycznie prawie
    mnie zastraszyles..

    (i tak, adres emailowy jest inny - podejzane, prawda?)

    bi-A

    P.S.pisze to osoba, ktora, jak to Krzysztof (skoniekad zle i
    bezpodstawnie) wydedukowal: niestety nie pisze z Anglii ani z Sopotu,
    nie jest stara, nie musi do uzywania proxy wiedziec, jak sie take cuda
    ustawia, nie ma brody, nie mieszka sama, podaje nazwe banku mimo, ze
    Krzys myslal, ze nie podaje, nie boi sie sadu, bo zadnego paragrafu
    nie popelnila, chce, aby pieniadze byly oddane, itp. itd.)

    P.S. 2 I jak ze znalezieniem kraju z cenzura? Udal sie? Podpowiedz:
    nazwa firmy cenzurujacej: "