  • Data: 2021-04-08 02:55:59
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-07 o 17:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.medonet.pl/zdrowie,na-jakie-choroby-umie
    raja-polacy--oto-10-najczestszych,artykul,47836082.h
    tml

    > O 2020 to sie dowiemy ... za pare lat ?
    >
    > https://zdrowie.wprost.pl/medycyna/choroby/10397619/
    who-przedstawia-co-zabijalo-nas-przed-pandemia-anali
    zy-nie-sa-optymistyczne.html

    > Natomiast ... gdzies w listopadzie i grudniu, a mozliwe ze i do tej
    > pory, dzienna/tygodniowa liczba zgonow sie podwoila.
    > Jak normalnie mielismy ok 1000 dziennie, tak wtedy 2000.
    > A covid rzad sie przyznawal do ok 500 zgonow dziennie.
    >
    > Mamy wiec ok 500 nadmiarowych niewyjasnionych zgonow dziennie.
    > -nierozpoznany covid ?
    > -to co piszesz wyzej - brak badan, brak opieki lekarza POZ ?
    > -czy np brak karetek, i przyjezdzaja juz po zwloki ...

    Wiele przychodni lekarskich normalnie otwarte.mona podejść do
    rejestracji, usiąść na krześle i czekać na wizytę u lekarza.
    W przychodni do której chodzę do internisty wszyscy się pozamykali.
    Jedna młoda szczekająca rejestratorka jak sie zadzwoni na zapisanie się
    na wizytę u lekarza to mówi, że może zapisać za 3 tygodnie! Jak tak
    można! Szczepionki rozdysponowali chyba między siebie i znajomych. Czeka
    podobno 600 osób. Do mnie nie zadzwonili i mnie nie zapisali, a w inna
    przychodnia, która jest bliżej mojego domu zapisywała swoich pacjentów
    na szczepienie. Powiedziano mi, że w tej przychodni, do której nie
    należę mogę się zapisać (nie chcę przez infolinię) bo mają rzekomo wolne
    miejsca w jakimś terminie gdzieś bardzo daleko, a ja sie nie kwalifikuję
    do jechania na drugi koniec miasta, gorszy byłby pewnie powrót po takiej
    szczepionce.

    --
    animka