  • Date: Thu, 08 Apr 2010 20:32:42 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankowa bezczelność allegro

    kashmiri pisze:
    > Andrzej Kłos <a...@w...pl> dared to write:

    > Regulamin Allegro, w szczególności punkt 5.9
    (http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.
    php#rule5), wraz z załącznikiem nr 8.

    "5.9 Sprzedający zobowiązany jest określić sposób zapłaty za Towar
    zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku, gdy Sprzedający
    wskazał sposób zapłaty przelewem na rachunek bankowy, zobowiązany jest
    udostępnić Kupującym realizację przelewu w ramach usługi Płacę z Allegro
    za zakupy, na zasadach określonych w Załączniku Nr 8 do Regulaminu, w
    szczególności Sprzedający jest zobowiązany wypełnić formularz
    konfiguracyjny na stronach Allegro, w sekcji Płacę z Allegro,
    potwierdzając dane osobowe, teleadresowe, nr konta bankowego oraz inne
    dane niezbędne do jego identyfikacji."

    i regulamin

    np. "1.2

    Podmiotem świadczącym usługę Płacę z Allegro za zakupy na rzecz
    Użytkowników i na zlecenie QXL Poland Sp. z o.o., jako agent
    rozliczeniowy jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-324 Poznań, przy
    ul. Marcelińskiej 90, wpisana [...]"

    i nadal twierdzisz, że wiąże mnie, jako Użytkownika jakakolwiek umowa z
    PayU? Bo ja umowę mam tylko z QXL, który mówi mi w regulaminie, że kasę
    będę dostawał przez pośrednika wyznaczonego przez QXL. Jeżeli tym
    pośrednikiem byłby pan Kazio, który przynosiłby mi gotówkę od QXL to
    twierdzisz, że ja byłbym powiązany z panem Kaziem jakąś umową? W razie
    ulotnienia sie pana Kazia z kasą to do kogo byłbym sie zwracał o te
    brakującą kasę? Do pana Kazia? Miałbym jakiekolwiek podstawy prawne?
    Umowę? Jak PayU wyfrunie to podasz PayU do sądu?

    Andy_nek