  • Data: 2021-08-06 15:22:21
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy okazji przetestowałem "zasilenie kartą".
    > Z mBąka debetówką poszło, choć przy 3D-Secure wyszedł błąd.
    > Przy "rejestracji" karty blokada na 1 euro (4,60zł - nie wiem, skąd wzięli taki
    kurs), która znika po pół godziny.
    > Kasa natychmiast na koncie (choć czat bredził coś o sesjach), płatność przez payU.
    > Bezpłatne, podobno też kredytówką.
    >
    > Próbowałem też debetówka citka - i dostałem super-SMSa z linkiem do potwierdzania.
    Odpadłem ;>

    Doładowałem Curvą :) z aktywną PEKAO
    poszło bez problemu
    Zakupiłem 10 eurasów (~ 4.55) i wlałem na oszczędnościowe
    dolałem troche eurasów z Revoluta - poszło w kilka sekund
    Przelew PLN z Milka tez dotarł bez problemu

    Powiem szczerze, że Revolut zaczyna mnie wnerwiac przez
    zbyt przeładowany interfejs który zaczyna być IMO mało intuincyjny

    Pozdro