  • Data: 2021-08-06 14:20:24
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 6 sierpnia 2021 o 07:52:53 UTC+2 lolekanabolek napisał(a):

> [...]
    opłaty - ale podobno kod działa z opóźnieniem.

    > Podobno opłata jest pobierana a potem zwracana.

    Podobno tak, czat też tak twierdzi - że max. w 2 dni.
    Przy okazji przetestowałem "zasilenie kartą".
    Z mBąka debetówką poszło, choć przy 3D-Secure wyszedł błąd.
    Przy "rejestracji" karty blokada na 1 euro (4,60zł - nie wiem, skąd wzięli taki
    kurs), która znika po pół godziny.
    Kasa natychmiast na koncie (choć czat bredził coś o sesjach), płatność przez payU.
    Bezpłatne, podobno też kredytówką.

    Próbowałem też debetówka citka - i dostałem super-SMSa z linkiem do potwierdzania.
    Odpadłem ;>