    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zsumowanie limitow KK
    Date: Sun, 26 Jun 2005 18:26:42 +0200

    Użytkownik "xyz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:663a.000005f1.42becacf@newsgate.onet.pl...

    > Hmm... chyba nie rozumiem. Kilkadziesiąt miesięcy ?? Czyli kilka lat
    > ?? ;-)))

    Nooo, kilkadziesiat miesiecy to jest kilka lat, inaczej nie chce
    byc...

    > A na czym niby ten oscylator miałby polegać ?? Nabić na karcie z
    > limitem 4k
    > kwotę 16k?? Po przekroczeniu limitu zablokują Ci kartę. Jeśli nie od
    > razu, to
    > na pewno nie po kilkudziesięciu miesiącach :)))

    Mialby polegac na cyklicznym przenoszeniu karty z banku do banku. W
    pewnych przypadkach wiaze sie to z automatycznym podwyzszeniem limitu
    (Rajfi) a prawdopodobnie ilosc tego rodzaju ofert bedzie wzrastac.
    Zakladajac, ze przecietna kwota takiego podwyzszenia limitu wynosilaby
    25% jego wartosci, oraz rozwiazujac rownanie (1,25)^x=4 otrzymujemy x
    nieco powyzej 6. Czyli trzeba by siedmiokrotnie przenosic karte, aby z
    limitu 4k, zrobil sie limit 16k. Biorac pod uwage, ze przy
    przenosinach zazwyczaj potrzebna jest 3-miesieczna historia karty,
    daje to minimum 21 miesiecy. Atrakcyjnosc takiego rozwiazania obniza
    potencjalna mozliwosc poniesienia jakichs oplat za wydanie kart. Choc
    chyba powoli bezplatnosc kk staje sie norma.

    Ja nie daze do posiadania jakiegos kosmicznego limitu, bo ten ktory
    mam mi w zupelnosci wystarcza. Bo oczywiscie najprawdopodobniej nic
    nie stoi na przeszkodzie wlozeniu w ten quasi-oscylator wszystkich
    tych czterech kart, lub tez dalo by sie te przeszkody pokonac. Ja chce
    tylko dla mojej wygody "zsumowac" ten limit ktory mam, na dwoch
    kartach zamiast na czterech. Zgodnie z sugestia Marcina wybiore sie w
    przyszlym tygodniu do BPH z taka propozycja.

    marekz