  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Tue, 31 Jul 2007 23:14:46 +0200

    > Brednie dziewczyno. Posrednik nie pracuje za darmo.
    oczywiscie, ze nie, ale dlaczego klient ma mu placic?
    Bank placi posrednikom i nie dotyczy to tylko Polbanku ale i innych bankow.

    > Polbank NIE podpisuje bezposrednio umow z posrednikami.
    podpisuje, mala jest twoja wiedza

    > Taki jest po prostu uklad. Inna sprawa - to wysokosc prowizji.
    > Powiem tyle - na Slasku jest 3 krotnie taniej. :))
    tez nabijasz ludzi w butelke?

    > PS. Nie szukaj dziury w calym. Ktos wykonuje
    > prace. Za prace nalezy sie wynagrodzenie. Czesto
    > przez agencje mozna wiecej zalatwic nizeli bezposrednio
    > w banku. Takich przypadkow znam setki (a moze tysiace? :)

    z doswiadczenia wiem, ze w banku mozna dostac sporo lepsze warunki no i
    posrednik poleca ten kredyt, z ktorego ma najwyzsza prowizje - sprawdzone
    na sobie

    RobertS