    Date: Tue, 22 Jan 2013 10:44:09 +0100
    From: Izydor <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany w moneybacku Meritum

    On 2013-01-20 21:23, MarcinK wrote:
    > ciekawy jest tez zapis:
    >
    > "Bank zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany
    > Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów przed dokonaniem
    > tych zmian. O zmianach Regulaminu Bank powiadamia Klienta, z podaniem
    > daty ich obowiązywania, w wyciągu bankowym lub oddzielną korespondencją
    > oraz na stronie internetowej Banku"
    >

    > czekam wiec na korespondencje :)

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na korespondencję z dnia 21.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż od 1 marca 2013 r. Klienci Banku będą mieli możliwość
    otrzymywania premii w wysokości 1% wartości wszystkich transakcji
    bezgotówkowych dokonanych kartą wydaną do konta osobistego, której
    zasady określa ,,Regulamin premiowania transakcji kartą dla Posiadaczy
    MeritumKonta Zarabiającego" .

    W związku z powyższym, z dniem 28.02.2013 r. przestanie obowiązywać
    ,,Regulamin premiowania ,,Transakcji paliwowych" dla Posiadaczy
    MeritumKonta Zarabiającego", przy czym nie naruszy to praw nabytych
    przez Klientów przed wskazaną datą, tj transakcje zaksięgowane do lutego
    2013 r. zostaną rozliczone wg zasad ,,Regulaminu premiowania ,,Transakcji
    paliwowych" dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego".

    Ponadto, powyższe informacje zostaną Panu przekazane w drodze odrębnej
    korespondencji."

    Ergo konto do zamkniecia (przynajmniej dla mnie).

    Przy czym nie rozumiem dlaczego do lutego a nie do KOŃCA lutego.